Sen sist

Postat den 03 maj klockan 19:36 i Vardagssnack,

Det känns dags nu. Såååå mycket bra saker har hänt sen jag skrev något här sist. Fick massa fina gratulationer på min födelsedag. Jag badade i presenter när släkten kom och firade mig. Penicillinet gjorde susen så jag var tillbaka på praktiken efter bara två dagar hemma. Skönt. Jag har fått 9 veckor jobb i sommar och nya mobilen har kommit. Dessutom är jag numera ägare av ett förstahandskontrakt till lägenhet (!!!) så i juli flyttar jag igen, sen ska jag försöka hålla mig där ett tag framöver. Jag har ju lovat bilder på placet som jag bor i nu men jag vet inte... jag ska ju inte bo här längre :P Jaja, vi får se hur det blir med den saken. Vidare så kan jag berätta att skolan känns så stört inspirerande att jag har aldrig vairt med om något liknande förut. Helt fantastiskt. Ja, det var lite av det som har hänt senaste tiden. Jag har även lärt känna en himlans massa nya vänner bara senaste två veckorna så jag är bara allmänt pigg hela tiden nu när det händer så bra saker.
 
  

  

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här