SOMMARLOV

Postat den 29 maj klockan 14:22 i Vardagssnack,

Åh fy fan vad najs! Vårterminen är slut. Läxor är slut. Tentor är slut. Jag har dock ett grupparbete kvar som jag ska in men annars så är jag klaaar! 
 
Nu när studier inte kommer ta upp all min tid på kvällar och helger så kommer det förhoppningsvis dyka upp lite inlägg här och var. Jag har sedan jag fick min nya mobil tagit flerahundratals vardagsbilder som jag kan visa sen.
 
Igår var det examensfest för dom som var klara nu på skolan (inte jag mao). Jag kan ju säga som såhär: Jag var hemma kl 6 imorses. Hade den bästa kvällen på riktigt länge igår. Så jäkla nöjd. Dock mår man ju som man förtjänar idag... Menmen, det hör ju till. 
 
Här har ni en glad MajSara, fotade lite självporträtt häromdagen för jag ville ha ny profilbild på Facebook. Det blev en del bilder, som jag gissar kommer komma upp här såsmåningom, men här iallafall en till att börja med.
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här