Aj mina jävla knän.

Postat den 15 november klockan 22:27 i Vardagssnack,

Till och med när jag bara sitter ner värker det till ordentligt emellanåt i mina knän.
 
För att göra en lång historia kort så har jag tränat fotboll i drygt 10 år av mitt liv vilket medförde att mina knän blev förstörda. Jag hängde lite hos ortopeden och fick klartecken om att jag kommer att "växa ur" mina knäproblem. Halleluja liksom! Tiden gick och jag fick mer och mer ont. (Jag växte alltså inte ur mina knäproblem.) Jag hade inte mycket annat till val än att sluta att träna fotboll. Tiden efter jag slutade hade jag fortfarande ont, men så småningom gick det bort. Dock varje gång jag utsatte mina knän för belastning så fick jag ont igen. Så för att undvika det problemet blev jag ganska så stillasittandes. 
 
Så har det varit fram tills nu: Jag har varit i princip stillasittandes och inte haft ont i knäna. Men för någon månad sedan började jag känna av mina knän igen. Först trodde jag att det var en tillfällighet men desto mer tiden går kommer smärt-attackerna allt oftare. Så nu börjar jag tänka på att det kanske är dags att ta sig till doktorn? Och nu är ju skolan slut så det borde jag ju hinna med det. 
 
Fortsättning följer...

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här