Söndag

Postat den 02 november klockan 08:05 i Vardagssnack,

Godmorgon!
 
Jahaja, vad gör Sara a.k.a. sjusovaren uppe klockan 8 en söndag? Som jag nämnt tidigare är det tentatider och då gäller det att uttnyttja varenda liten minut på dygnet. Idag, förutom plugg, ska jag laga en massa matlådor och helst skulle jag vilj få ner balkongmöblerna i förrådet. Plus en massa andra småsåker så det är mycket som borde hinnas med. Idag är en typsikt dag då man önskar att dygnet hade fler än 24 timmar. Iallafall, med mycket att göra gäller att starta upp dagen på rätt sätt, t.ex. med massa kaffe och lyxchoklad. Jag var på Freeports Black Friday i fredags där dom hade erbjudanden i varenda butik. Bl.a. supererbjudanden i Lindts chokladbutik så jag kunde inte hålla mig. Kom även hem med en hel del onödigt krimskrams ^^
 
Nepp, ha en fin dag, nu blire plugg med rivstart på högsta växeln. Hajj!
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här