Stress

Postat den 07 oktober klockan 22:08 i Vardagssnack,

Jag pausar lite nu. Jag tog bort Facebook från mobilen idag. Instagram ryker nog med snart. Jag har heller ingen ström till tvn. Skönt. Konstigt. Men skönt. Jag är så sjukt stressad och oron om att motsvarande senaste 9 månaders sjukdomshistora ska upprepas är inte nådig. Nu försöker jag tagga ner genom att till och börja med tvinga bort sociala medier ur vardagslivet ett tag, så även bloggen kommer nog eka tom. Iallafall tills dess att terminens alla tentor är klara, sen får vi se vad som händer. 
 
Nu är det hög tid för sänggång för min del. Hare fint govänner. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här