Åter till vardagen

Postat den 03 septemper klockan 14:13 i Vardagssnack,

Direkt ur mobilen

Jaha ja, första dagen i skolan avklarad. Många kommentarer om att jag låter annorlunda, många som är positivt överaskade över att det inte tog så lång tid för mig att bli frisk. Jag kan väl inte annat än att hålla med. Jag har inte pratat så mycket om halsen dom senaste dagarna så jag kör en snabb sammanfattning nu. Dom tre till fyra senaste dagarna så gick det jättefort i min tillfrisknandeprocess. Visst, det låter fortfarande roligt (läs: annorlunda) när jag pratar, men annars känner jag mig pigg och kry igen. Äter fortfarande värktabletter vilket jag ska fortsätta med ett tag till. Men annars är jag nog frisk nu.
 
Nu blir det till att dra igång med effektivaste sida. Får besök i form av en efterlängtad Lovisa om en stund och innan det behövs röjas upp lite och så ska jag göra matlådor. Hare gott! Haj.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här