Dagens promenad

Postat den 20 septemper klockan 18:49 i Vardagssnack,

Det blev milen idag med. Bäst att passa på medan det är fint väder liksom. Dock blev det inte till Lindome som jag planerat för jag hittade en stig på vägen som såg väldigt inbjudande ut så jag valde den istället. Bra val om jag får säga det själv! Lindome lär ju ligga kvar så tar den turen en annan dag.
Någonting annat jag sysslar med är Turf. Jag vet inte om jag berättat om det tidigare, men jag kan ju säga lite kort att det handlar om att man tar zoner och får poäng för dom. Som ni kan se på bilden nedan så är det några flera gröna prickar på den högra bilden, det är efter min lilla promenad. Den vänstra bilden är logiskt nog precis innan jag gick ut idag. Hur tar man en zon så? Jo, man är en liten gubbe som styrs via gps i mobilen. Man ställer sig i en röd zon och står kvar där tills den bli grön. Sen är det bara att traska vidare till nästa zon. En bra aktivitet för tävlingsintriktade typer som behöver motivation att komma ut. (Ladda ner appen Turf och testa vettja!)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här