Fredag

Postat den 05 septemper klockan 14:43 i Vardagssnack,

När det var som mest synd om mig efter jag hade opererat halsen fick ju jag för mig att hänga lite på the Body Shop's hemsida och klicka hem lite produkter till mig. Igår fick jag en lapp i brevlådan att det var dags att hämta paketet i servicebutiken här så efter skolan idag var jag och hämtade mitt lilla paket (som var faktiskt var ganska stor och ganska tungt).
 
Jag har inte öppnat paketet än (stor bedrift där Sara, bra jobbat!). Jag kommer nog inte ihåg allt jag fick med mig i varukorgen men av det jag minns så är jag inte i behov av något av det just på stört. Så jag tänkte vänta lite med att öppna det tills en dag då allt känns lite motigt. Så kan paketet göra lite nytta även då.
 
Nu väntar en powernap och lite kurering. Har haft magknip och huvudvärk större delen av dagen så.... Ja. Får se hur jag ska lösa detta. Hejsvej.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här