Halsmandeluppdatering

Postat den 15 septemper klockan 17:59 i Vardagssnack,

Nu efter operationen av mina halsmandlar trodde jag att jag skulle slippa allt vad halsont heter. Eller kanske inte slippa helt och hållet, men jag trodde att det skulle begränsa sig till att tillhöra megasjukdomar som inträffar max 1-2 gånger om året. Eller nåt sånt. 
 
Sedan operation, vilket är ganska exakt för en månad sedan, har jag haft feber i två omgångar och halsont till och från hela tiden. Inte riktigt vad jag tänkt... Jag gissar att det bara är en tillfällighet. Jag hoppas att detta beteende kommer gå över snarast. Jag vill sluta oroa mig för hur jag kommer att "må om en vecka" och planera min fritid baserat på "jag kanske behöver ställa in för jag kanske blir sjuk". Det är inte så kul.
 
Jaja, kvällen bjuder på undanröjning av köksbordet med följd av plugg. Höstterminen har dragit igång och jag är tröttare än någonsin. Allt är stört motigt. Jag hoppas att det har med operationen att göra, att kroppen tog aningens stryk av att skäras in, sövas och lödas ihop igen. Men jag (halsen) är läkt nu så jag borde ju piggna till? 
 
Nepp, dags för some work. Ha en fin kväll!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här