Hej Sara

Postat den 18 septemper klockan 21:24 i Vardagssnack,

Hajj. Vad får den äran med massa fjortisbilder på bloggen då? Ja-a... Lite bilder är väl trevligt? Nä.. Det kanske inte är huvudanledningen. Jag klickade omkring på bloggar tidigare idag och råkade komma in på ett inlägg som fångade mitt intresse. Jag kollade igenom hela den kategorin och då och då dök bilder på tjejen som äger bloggen upp. Den här kategorin sträckte sig över fem år och man kunde verkligen se hur hon förändrades genom tid och då tänkte jag att jag vill också kunna se hur jag förändras med tiden. Så ja. Nu ser jag ut såhär: 22 år gammal, inte färgat hår på ett tag, vardagsklädd och nyss hemkommen från skolan. Hoppas man ser någon skillnad (och om jag ens fortsätter blogg om några år) om det blir någon skillnad.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här