Nätshopping

Postat den 06 septemper klockan 09:44 i Vardagssnack,

Så sjukt smidigt att kunna shoppa på nätet. Jag älskar det! Jag har haft några småärenden jag skulle behöva utföra men inte riktigt orkat ta mig tid till att springa runt på stan. Dessutom är jag inte stormförtjust i folksamlingar så att slippa det är flera plus i kanten! Här några saker jag väntar på för tillfället:
 
Snyggaste bildkollaget i paint <3 - Längre laddningssladd till mobilen, mobilskal och färgglada spolar till symaskinen.
 
Dessutom har jag börjat kolla på julsaker man kan börja shoppa. Nu när jag har egen bostad på riktigt finns några fler ställen än mina tidigare jular att julpynta på. Och det skulle ju bli en stor utgift (och en mental tung post) att köpa allting samtidigt där vid jul så lika bra att börja nu tycker jag.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här