Torrekulla

Postat den 20 septemper klockan 12:48 i Vardagssnack,

Det spelar ingen roll åt vilket håll jag går åt, det uppenbarar sig fina promenadstråk och motionsslingor överallt. Igår testade jag en bit på Torrekullaleden och det blev dryga milen innan jag var hemma igen och mörket hade lagt sig. Idag tänkte jag passa på att njuta av detta årets sista sommarväder (enligt Vädret på tv). Tar med mig tågkortet och promenerar nog enkelväg till Lindome och sen tar tåget hem. 
 
Här kommer lite fler bilder från igår.
Bilderna skulle kunna bli lite roligare med lite pill i nåt redigeringsprogram med sitter på min laptop som inte klarar av så mycket mer än officepaketet om den ska behålla en hastighet man inte blir galen på. Men jag tycker nog att bleka mobilbilder är bättre än inga bilder alls.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här