Hello Sickness, it's not nice to see you again.

Postat den 28 februari klockan 14:57 i Vardagssnack,

Jahapp.
 
Jahapp.
 
Ni vet, I do it Sara-style 100%. Vilket alltså inkluderar halsont, feber med tillhörande febervärker i massor och huvudvärk så klart. Jag "visste" redan innan helgen att det skulle bli såhär så jag är inte förvånad, med tanke på att det i princip varit sista skolveckan nu (stress och prestationsångest) och sen slappnar jag av. 
 
Nu är det te med honung i varvat med äpplejuice som gäller hela dagen.. Film. Ligga ner. Jag får väl vara glad för det lilla, det finns iallafall inget skolarbete jag missar nu. Och i dagens tider finns ju underhållning på nätet som sträcker sig långt bortom förståndet så jag lär ju itne vara sysslolös iallafall. 
 
Hejsvej.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här