Sista tentan [check]

Postat den 26 februari klockan 10:55 i Skolsnack,

Okej, jag förväntar mig att i helgen ligga i sängen och tycka synd om mig själv hela helgen. Om jag ska reagera som jag brukar göra efter jag varit stressad ett tag och äntligen avklarat det jag varit stressad över så kommer jag bli sjuk.Typ nu. Inatt. Närsomhelst. Idag var sist ordinarie tentan på min utbildning. Fattar ni? S i s t a t e n t a n. Nu väntar en redovisning i nästa vecka, sen är det 5 veckor praktik, 5 veckor examensarbete och sen är det tydligen slut. Det känns som om jag fick antagningsbeskedet igår, fast det har ju faktiskt gått snart två år. Konstigt vad tiden går. Så snabbt, men ändå så långsamt. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här