När det är fint väder i Kållered

Postat den 26 januari klockan 14:59 i Vardagssnack,

Ibland är det ju bara för fint hemma hos mig. Jag trivs så himlans bra i Kållered så det är ju stört. Att bo ett samhälle med diverse affärer samtidigt som det är skog åt alla håll. Även om alla mina granner sköter sig och är relativt tysta så finns dom ju alltid där, vilket är kan vara jobbigt när man är uppvuxen isolerad av skog. Men då är det bara att ta sig ut på någon av alla promenadstårk som finns. Har hittat en superduperrunda på ca 7 km som är perfekt att ta sig runt när grannarna känns allt för närvarande. Hehe. 
 
Skolan har rivstartat igen och jag sitter mest och klickar på tangeterna på datorn hela dagarna. Nu är det slutspurt i juridiken så inlämningsuppgifter och hemtenta är det som gäller nu. 
 
Igår var jag på kalas halva dagen och missade precis solen. När jag gick hemifrån påväg till kalaset var det så fint som på bilderna nedan och jag tänkte att jag imorgon (alltså idag) får ta mig en lunchpromenad istället. Och det är ju alltid kul med fint väder när det är kalas så, det var chill. Bara det att idag har det hällregnat heeeeela dagen. Inte så kul att gå ut i. Menmen, snön regnar bort och det är ju superduperbraigt om ni frågar mig! Hoppas det håller upp senare ikväll bara så jag kan ta mig en kvällspromenix iallafall. Nu blir det till att återvända till studierna. Hejsvej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här