Efter influensa kommer feber

Postat den 20 mars klockan 16:17 i Vardagssnack,

Nä, jag skoja bara! Fast peppar, peppar... 
 
Det känns som om det är på sin plats med en liten uppdatering nu igen. Jag är precis hemkommen från första avklarade praktikveckan av fem. Satan vad tiden går! Nu har jag 4 veckor praktik kvar och 5 veckor examensarbete, sen är skolan slut. Sen är jag färdig. Och då kan jag titulera som fastighetsingenjör. Det är helt sjukt.
 
Jag gör min praktik på NKC i Gbg. En (för mig) gigantisk industri på 33 000 kvadrat. Jag går med en drifttekniker och har med andra ord hand om ventilation och värme m.m. 
 
Nu då? HELG! Halleluja. Och regnet smattrar så mysigt på balkongräcket utanför. Klagar verkligen inte! Kaffe på det, lite seriekollande och sen... sen... ja, den som lever får se. Nu ska jag ha det gott! Hajhaj.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här