Idag med turkisk yoghurt

Postat den 04 mars klockan 15:46 i Vardagssnack,

Jag brukar måla på mina fönster med filmjölk för att få till ett insynsskydd men idag har jag skrällt till med turkiskt yoghurt. Man får ta vad man har liksom. Ett lagom inomhuspyssel för mig som är krasslig. Bara att tejpa med frystejp där man inte vill ha färg, sen tog jag en roller och rollade på. Min balkongdörr tog typ 5 min att rolla och sen 15-30 min att torka. Och jag har sagt det tidigare, men kan säga det igen: Det luktar inte när det har torkat klart! :)
 
Idag har jag haft vad jag tycker är en av dom värsta dagarna under en sjukperiod. När man är tillräckligt frisk för att få idéer om allt man vill göra och så fort man ska resa sig och sätta igång får man en hostattack och inser att man måste fortsätta vila. Sitta still. Ha tråkigt. Men positiv som jag är får jag fokusera på att det är ett tecken på att jag börjar friskna till. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här