Halland [del 2]

Postat den 01 juli klockan 22:48 i Utflykter/Resor,

Tidigare...

Sådär, Blogg.se är nu på min sida igen. Åter till berättelsen. Vi åt som sagt glass på SIA:s glassfabriksbutik. Delade en Blåbärs cheesecake-glass som var supergod. Och tidigadre samma dag hade vi även fått i oss kladdkake-glass av samma märke som var übergod. Sjuk alltså. Nästan godare än Ben&Jerry's... Mmmmh!

Eftersom jag inte varit och kört bil ensam någon gång på Hallands många vägar så fick jag lita på mitt undermedvetna och gå på känslan. Det gick bra ibland. Mindre bra ibland. Men vi är ju hemma nu så det huvudsakliga måste jag ha gått vägen ;) Landskapet var platt. Och gult. Och grönt. Och vitprickigt ibland :)

Trots mycket bilåkande har det varit en väldigt mysig resa. Har något utslagsliknande på armarna dock som jag inte bestämt vad det är. Värmeeksem? Soleksem? Sandloppor? Något i havet som bits? Kliar gör det iallafall -.- Så nu vet ni det. Och ännu en gång vill Blogg.se inte lägga mer tid på att lägga upp bilder i mina inlägg. BAH! Nu orkar jag inte mer idag. Kommer nog upp någon mer bild i dom nästkommande dagarna :)







Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här