Lite dåligt, och lite bra

Postat den 09 juni klockan 16:24 i Vardagssnack,

Kommer ni ihåg matteprovet? Det förstörde lite min dag igår..  Jag vaknade på fel sida, drack kaffe och lådsades som ingenting. Åkte till skolan och gjorde den där himlans VGprvöningen i Matte B i två timmar och sen åkte hem igen. Jocke kom och livade upp stämningen lite innan det var dags för oss att möta upp Erik och dra till Götet. Johnossi stod på schemat :)

Jag glömde helt bort min dåliga start men innan kvällen var slut förstörde min mage det roliga..
Magkatarr S U G E R ! ! Jaja, jag antar att man får ha dåliga dagar ibland.

Idag innan ända lektionen (som vi skulle fika på) var jag och köpte magkatarrsmedicin och jordgubbar. Gottigotti. Och på våran fikalektion kom min mattelärare fram till mig och gjorde två tummar upp. Jag måste erkänna att jag är nöjd över ett tvåbokstavigt betyg i Matte. No big deal egentligen. Men.. Det känns bra. Åkte hem och åt upp mina jordgubbar och har även sedan dess tittat på That 70's show. Jag tyckte jag var värd det. Ska ta itu med sista plugget nu. Imorgon ska allt vara inlämnat. Hoppas eran eftermiddag kommer bli roligare än min! Adjöken!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här