Sjusovaren

Postat den 18 augusti klockan 10:51 i Vardagssnack,

Tänka sig, klockan är 10:39 (i skrivande stund) och jag är vaken. Sara a.k.a. Sjusovaren. Som vanligtvis blir väckt den här tiden på dygnet. Och, inte nog med det, nu ska ni få höra något som ni aldrig kommer att tro: Jag har redan tittat på en två timmar lång film OCH dessutom har jag hunnit bli rastlös efter filmen. Förstår ni?! Jag vaknade alltså, och var pigg, klockan 8 imorses O.o Det är nog första gången i världshistorien.
 
Jag har alltid velat vara en morgonpigg människa. Så detta är väl ett steg i rätt riktning? Man får så mycket gjort på mornarna (även om det är att titta på film). Jag menar, i vanliga fall vaknar jag nu och om jag hade vaknat nu idag så hade jag tittat på en två timmar lång film från och med nu. Filmen skulle alltså sluta ca klockan 13.00. Nu har jag två timmar på mig att göra vad som helst som jag vanligtvis inte har annars. Lurigt. Det blir till att redigera bilder från brölloppet. Jag är fortfarande inte klar med dom 569 bilderna. Och brudparet kommer hem från sin bröllopsresa nu i helgen, så det är väl bäst att köra på nu. Ha en bra dag, hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här