Gott nytt!

Postat den 31 december klockan 16:48 i Vardagssnack,

Nee-ej men vad sägs som att börja se vad man har för rena kläder att ha på dig ikväll? Egentligen bryr jag mig inte särskilt mycket, men jag tänker att jag kanske borde försöka piffa upp mig lite iallafall så jag inte förstör stämningen för övriga nyårs-firar-gäster. 
 
Och för en gång skull (i december iallafall, typ) ska jag nu berätta lite hur allt hänger samman i mitt liv. Och vad som händer och så. Jo, jag har jobbat. Jobbat jobbat jobbat. På julafton där han jag visserligen komma hem lagom till Kalle Anka, äta lite julmat och få några julklappar innan jag skulle lägga mig för jobb igen dagen därpå. Så det är väl typ det som har hänt sen sist. Och det är typ det som hänt under hela december också för den delen. Jag hann visserligen ta en snabbis med pepparkaksbak i mitten på december. Sen hann jag även klaga lite en vacker dag, mata fåglar och tittat på tomteparaden
 
Jag jobbat VARJE dag (förutom två dagar) i december, det är därför bloggen bl a har blivit lidande. Jag ser fram emot att här med kalla mig själv arbetslös igen!

Hejj! Och gott nytt, peace! 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här