11 maj

Postat den 11 maj klockan 18:26 i Vardagssnack,


Okej, snabb genomgång av dagen: Skola 8-13.30. Inlämning i marknadsföring och prov i religion någonstans mitt i. Kirrat två G i slutbetyg, i filosofi och religionskunskap (jag DÖÖÖR vilken lättnad!). Åkte hem, slappnade av och nu ligger jag helt avtuppad i sängen och gör nada.

Det är även här jag tänkt spendera resten av kvällen. Mamma Mia (filmen) ska spelas på datorskärmen såfort jag har hämt något att fylla på mitt energiförråd med. Sen när filmen är slut ska jag sova, så lyder mina avancerade planer nu i alla fall.

Framöver? -Jo, två skolveckor kvar i skolan. En grej/prov varje dag... Så blire när man skjuter upp saker och ting här i världen. Att jag aldrig lär mig? Det var inte länge sedan jag satt i 10 timmar i sträck med ett arbete som verkligen gjordes i sista minuten, och jag minns att det inte var särskilt kul.

Det var nog det. Heido.

PS. Jag vet, jag är snygg. HAHAHHAHAHAHAHAHHA!

Kommentarer