Fröken...

Postat den 09 oktober klockan 15:25 i Vardagssnack,

... det är det namnet jag har gått under idag och igår. Idag var en mycket bättre dag än igår i Hemsjö. Jag gick och la mig tidigt igårkväll och efter en fulländad skönhetssömn och lite anamma till frukost så flöt arbetsdagen på mycket bättre idag.
 
Mitt på dagen idag skulle elverna skriva brev till sina föräldrar eftersom det skulle vara föräldramöte snart. Då ska föräldrarna få läsa vad sin barn har skrivit om hur dom har det i skolan, om något är extra roligt och vad dom har gjort dom senaste dagarna. Eleverna satte igång och skrev och jag gick runt och tittade så dom gjorde det dom skulle. Och, det riktigt värme i hjärtat när jag läste på flera ställen att: "Idag och igår har vi haft vikarie. Hon heter Sara och är jättesnäll och jättebra fröken". Även vissa busfrön skrev så. Jag kanske inte ska ge upp det här som extrajobb ändå?

Ikväll ska jag guida, det hade jag aldrig orkat med igår :O Tur att idag och idag ^^ Dags att ladda! Tjoflöjt
 
 
PS Förretsen, såg att bloggningen igår jag satt med till AlingsåsIdag har kommit upp på hemsidan. HÄR är direktlänken.
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här