Lite skogsgrönt och sol

Postat den 02 oktober klockan 18:15 i Vardagssnack,

Solen tittade fram genom molntäcket som ligger på himlen nu så passade på att ta en bild så jag ska komma ihåg hur solen ser ut... Det är ju så lång tid mellan gångerna så solen tittar fram så det är väl bäst så.
 
Hoppas verkligen det håller upp ikväll, guidning på G. Jag har inte sagt så mycket sen "VIP och presskonferens"-inlägget, men jag kan ju säga som så att mina två första guidningar har gått helt okej. Ikväll är det dags för min tredje guidning. Nu såhär i början får man ju anpassa materialet ganska kraftigt från gång till gång. Min första guidning tog 25 min längre tid än maxtiden för en guidning. Så nu har jag kortat ner materialet ganska rejält. Får ser hur lång tid det tar ikväll och eventuellt göra fler justreringar imorgon.
 
Ha det gatt! Och håll tummarna för uppehåll ikväll :)
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här