Teneriffa [pt 9] Dag 6

Postat den 21 april klockan 13:50 i Vardagssnack,

Dagen startade med ett besök på den lokala marknaden i grannbyn. Jag hittade en del små onödiga prylar på marknaden (tänkte visa i ett eget inlägg) och Lovisa fick ny frisyr! :)
Dom lila Ray Ban brillorna fick jag med från marknaden. Sen bestämde vi oss för att ligga på stranden hela dagen. Vi har ju gjort så många utflykter och inte hunnit sola särskilt mycket, så det var hög tid! Tänkt, sagt och gjort! 
På stranden gick det omkring massa thailändska tjejer/kvinnor och erbjöd massage. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska 2013 bli ett år där jag gör saker. Och jag ansåg att massage på stranden var en sådan grej. Både jag och Lovisa fick massage från kvinnan på bilden. En rolig grej som hände när Lovisa fick sin massage var massören helt plötsligt slängde sig under min solstol. Hon kröp ihop och blev så liten som... ja, jag har aldrig sätt en vuxen människa kunna bli så liten någon gång. När jag fick min massage och när Lovisa fick sin massage så märkte vi att hon tittade sig omkring väldigt mycket och det var det som hade gjort att hon slängde sig ner. För precis när hon slängt sig ner viskade hon till hos "Policía!". Och kort därefter åkte polisen förbi på strandpromenaden på sin eldrivna motorcyklar och spejade över stranden. Och så fort polisen inte syntes mer åtgick hon till massagen som ingenting hade hänt. HAHA. Man kan tro att svartjobb inte var riktigt okej där ;) Hahah. Jaja, skönt var dte iallafall, värt varenda krona!

När solen så småningom inte värmde mer gick vi tillbaka till hotellet för middag. Sen tyckte Lovisa att vi skulle gå till fiskstället igen. Hon ville också testa på efter att ha sett mig göra det på min födelsedag. Och som en sann vän fick jag ju ställa upp igen! Gottigt värre ^^ 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här