Shoppingmeckat

Postat den 20 augusti klockan 21:06 i Jul, Utflykter/Resor, Vardagssnack,

Jadå! Gekås is on fire! Jag vet, för jag var där idag. Med Slutzen. Jag fyndade massor som alltid. Och mitt sällskap fick med sig en del hem han med :-)

Någon som gluttar på Idol förresten? Ni vet, jag berättade ju att jag och Lovisa såg Bagge när vi var i Kroatien. I kvällens avsnitt (går att ses gratis t.o.m. 27 augusti på tv4play.se) började "Bagge on tour" - ett litet inslag när Bagge är ute i världen och letar idoler som inte är på hemmaplan. Vi får se när/om jag känner igen mig så småningom på tv:n. Tre klipp i introt till inslaget är från vårat hotell iallafall ;) Så, nu kan ni anteckna detta i era intresseböcker! Hejsvej
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här