Livet som timanställd

Postat den 21 juli klockan 20:54 i Vardagssnack,

Långasand (från Hallandscrusen)

Ja, det där med att vara timanställd har ju sina för- och nackdelar (som allt annat också). För min del har det ju varit så att jag har tagit i princip alla tillfällen jag kan komma över, vilket jag tyckt varit superkul! Jag gillar verkligen att jobba på Dressmann. Däremot har det ju blivit en hel del tillfällen vilket verkligen gör att man känner att man lever. Långa dagar plus pendling fram och tillbaka. I princip kommer jag hem, äter mat, sover, äter frukost, åker till jobbet igen osv. Kul med mycket jobbet, men ingen fritid... Knappt. Jag hade ju två lediga dagar i tisdag och onsdag och då passade ju jag och Rasmus på att åka till Halland och glida omkring lite. Men i övrigt, dagarna då jag jobbar, då blir det inte mycket mer gjort alltså. 

Nu ska jag vara ledig två dagar igen och sen blir det 12 dagar arbete i rad. Ledighet efter det kommer få en helt ny innebörd ;) Haha. (Den som skrattar bäst skrattar sist!) 

Imorgon kommer nog fler bilder från min och Rasmus trip till Halland. Det blev en del bilder så delar nog upp dom i flera inlägg, som vanligt ;).
 
Hejsvej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här