Bröllopsdesign

Postat den 07 maj klockan 22:40 i Kreativitet,


Medan normala människor har varit utomhus i det fina vädret har jag suttit och knopat på en bloggdesign. Någon som kommer ihåg att jag fotade bröllop i somras? Jag lovade att göra en bloggdesign till bruden och nu, nästan ett år senare, är den klar. Hahah. Den hamnade lite på is och så tog jag tag i den igen för några dagar sedan. Och nu finns alltså ett resultat(, man kan klicka på bilden om man vill ↑). Och förresten så hamnade 'att visa bröllopsbilderna i min egen blogg' också på isen. Jag har kvar allihopa så det kanske dyker upp en och annan bröllopsbild i dagarna fram över. Vet vet? Den som lever får se!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här