Sara VS ironi 0-1

Postat den 20 juni klockan 11:30 i Vardagssnack,

Ur akrivet: >10 april<.
 
Jahopp. Jag blir hemma idag. Åkte hem till Alingsås igår redan för att kunna vara utvilad inför idag. Hade gjort planer med mina gymnasiebästisar m.fl. men tji fick jag. Tack och lov har jag ingen feber. Men VÄRLDENS förkylning är och hälsar på. Varför ska jag alltid bli sjuk när det är något roligt pågång? Nu saknas det bara att jag blir sjuk när jag ska flytta också. Jag kan lova er att om jag blir sjuk då, då kommer jag inte göra några fler planer långt i förväg förrän jag har fått dom där jävla halsmandlarna bortopererade. Ska till doktorn för återbesök 8 juli, hoppas på att få hamna i operationskö då.. 
 
Trevlig midsommar!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här